Kolejiště

Mé kolejiště je v podkrovní místnosti o rozměrech 665x420cm.Je koncipováno jako nerozebiratelné ve tvaru neuzavřené O. V základní rovině bude falešná elektrifikované dvoukolejná trať.Je to vlastně deformovaný ovál a viditelný úsek tvoří jen dvoukolejka.V dalších dvou rovinách bude klasická jednokolejná trať s motorovým provozem.Ve spodní části budou dvě skytá nádraží a viditelná výhybna s nákladištěm a v horní rovine dvě klasická nádraží. Jedno větší s depem a menší nácestná stanice venkovského rázu.Kolejivo používám Peco code 100 ,popř. Piko. Řízení je plánováno digitální.Trať bude osazena mechanickými návěstidly aby bylo možno jezdit s vozidly druhé až páté epochy.Jelikož jsem často jezdil na trati Jihlava -Znojmo,ještě jako pomocník strojvedoucího na lokomotivách řady T 478.1-2,tak podobně by měl vypadat i provoz.Zkrátka konec osmdesátých a začátek devadesátých let. Nějaký rychlík,osobák ale většinou nákladní doprava.Kolejiště buduji třetím rokem a jelikož je stále práce na domě,na modelaření mi moc času nezbývá. Asi jako všichni modeláři,pracuji hlavně za dlouhých zimních večerů.Toliko úvodem a vice snad napoví fotografie.Více fotek na rajčeti viz.odkazy.