Květen 2013

04.05.2013 08:25

Konečně po delší odmlce musím něco přidat.Celou zimu jsem pokračoval na tvorbě krajiny a částečně natáhl kabely od výhybek.Jinak hlavní změna,která se udála,je ta,že jsem začal sbírat modely z II.epochy a kontrétně předválečné Německo (DRG) a pár nákladních vozů sousedních železnic.A proč jsem se tak rozhodl.Líbí se prostě staré vozy a dostaly mě hlavně vozy od firmy Brawa.Sice jsem si modely ČD a ČSD ponechal,ale budu to na kolejišti střídat.Proto kolejiště bude vypadat tak trochu jako z první republiky.To ovšem na provoz souprav ČSD nebude mít vliv.Vždyť budovy jsou u nás ještě z doby Rakouska -Uherska a návěstidla budou jen mechanické.I když se liší německá a česká,tak prostě bude trochu kompromis.Ovšem i na síti ČD se donedávna vyskytovali mechanické navěstidla německého typu.Tak uvidíme časem,co se z toho vyvine.Je to všechno běh na dlouhou trať.Fotky z krajiny jsou na na rajčeti.https://frankiemodel.rajce.idnes.cz/