Prosinec 2011

24.12.2011 10:18

Tak tu máme vánoce s s nimi nějaké novinky, Přesunul jsem se na druhou stranu kolejiště a začal budovat druhé odstavné (skryté) nádraží na jednokolejné trati. Nádraží jsem vybudoval za cca týden a pokračuji již posledním viditelným nádražím.Chtěl jsem do vánoc propojit celou trať,ale čekám na oblouky od Peca. Tak snad po vánocích.Stále přemýšlím o zapojení. Sice digitál je super,ale jelikož je to samé programování,budu mít asi lokomotivy řízené digitálem a výhybky analogově. Alespoň se v tom vyznám.Elektronika není opravdu moje hobby a abych stále někoho volal když to přestane jezdit se mi opravdu nechce.

 Tolik asi k prosincovým novinkám a pro lepší představu více v galerii prosinec 2011.Všem návštěvníkům přeji pohodové vánoce a šťastný Nový rok. PS: Fotografie s popiskem na rajčeti viz.odkazy.